Torsdag

Hej hej!

Senaste dygnet sedan igår eftermiddag har varit väldigt turbulent i mitt liv. Minst sagt.. Träffa som sagt en vän igår eftermiddag och skulle leta sandaler. Tror ni jag hittar några? Pyttsan, aldrig. För de jag verkligen hittade som jag tyckte var lagom snygga och dessutom var lagom i pris fanns såklart inte i min storlek. De hade bara jätte stora kvar.
Aja, slut på gnället. Vi hade iaf en trevlig eftermiddag med en del fikor och sånt mysigt.

Drog sedan hemåt min vän för att han skulle ladda telefon och äta lite grann. Därefter begav vi oss mot möllevången och golden då vi stött på ett par andra vänner till min vän när vi strosade runt för att hitta sandaler. Men de vart såklart inte där. Vi finner dem på södervärn och bestämmer oss för att min vän och jag ska gå och äta. (poängterat är att klockan nu är typ 21.15 :P) Vi kommer fram till Södervärns krog och sätter oss, beställer mat och äter. Men när vi lämnar är klockan närmare 23.00 och då känner de flesta att det är dags att bege sig hemåt. Så okej, vi säger adjö till hans vänner och beger oss hem till min vän igen. Där vi kommer in på djupa samtal och klockan närmar sig 00.00 och jag funderar på att bege mig hemåt men inser ganska snart att på Södervärn vill jag inte stå helt själv i 20 min och min vän vart inte jätte sugen på att promenera dit heller så det slutar med att jag stannar och tänkte ta taxi hem.

Någon taxi blir det inte utan jag lämnar honom sisådär 05.15 imorse och tar andra bussen hem. Kommer hem ca 06.00 och funderar skarpt på att inte sova alls men känner att tröttheten börjar sätta sig så det är lika bra och försöka sova ett par timmar iaf. Men till råga på allt så ska man nog inte ha telefonen igång när man går och lägger sig då för vid 2 tillfällen under förmiddagen så får jag sms som väcker mig. Buhu! :( Men jag vaknar upp vid 12 och känner mig lagom utvilad.

Så jag äter frukost, duschar och klär på mig och sticker iväg och gör ett ärende. Därefter träffar jag en vän för att hjälpa henne köpa present till sin vän som ska få barn i slutet av månaden. Efter lite besluts ångest så genomför hon köpet. Går därefter till Davidshall och tar en islatte och scones på EH innan vi drar hemåt. Då jag väl är hemma har planer på att lägga mig i skuggan och sova en powenap, vilket det inte blir utan får för mig att bada?! Men något bad blir det inte då det "bara" är 21 grader i vattnet. Men rengörning av pool istället.

Misstänker att denna kväll kommer sluta tidigt då jag redan nu gäspar STORT :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0