Fredag och lördag

i fokus ... :P Igår så var jag, Sofia och Peter (kommer händanefter namnge personer, de som inte vill det får helt enkelt säga ifrån!) i bokskogen, i jakt på skatten med gps. :P Efter 3 olika koordinater och vi fortfarande inte vet vad vi letar efter så ger vi upp. Därefter ger oss iväg för att hitta torupsslott för att äta picknick som peter gjort. Mycket gott! :)

Kommer hem vid 16 och känner mig lagom slut med huvudvärk etc. Då de andra varit smarta nog och ha keps men jag är inte så klok. :P Så jag får väl skylla mig själv då. Har även fått förfrågan från Niclas hur vi ska lösa helgen och så långt hade jag inte ens tänkt. Men det slutar med att jag äter och duschar och gör mig iordning för att dra mot Helsingborg. Kommer iväg men självklart så ska problemen starta på Malmö C där de ger ändrade spårändringar och kommer iväg för sent. Framme i Helsingborg 22 min senare än vad som var beräknat från början.

Väl framme i Helsingborg så möter jag Niclas och går mot viskängen där tydligen ett par av hans polare hänger och grillar. Så vi drar dit, spelar lite amerikansk fotboll och grillar och chillar. Mycket trevligt. Framåt 2315 så tröttnar Niclas och jag och beger oss mot honom med en sväng inom Preem för att handla lite. Kommer hem till honom och därefter drar vi igång filmen the terminal som jag sedan kommer på att jag redan sett för ett tag sedan (vi snackar nog år.. ) Men iaf så orkar vi inte se hela utan slocknar runt 01.30 vilket innebär att vi sett kanske 2/3 av filmen ;). Jag vaknar upp runt 11.30 och möter ett meddelande från Niclas att han gått för att handla frukost. Aja tänker jag och börjar läsa lite bloggar :). Han kommer tillbaka och vi bestämmer oss för att dra till Viken fortet utanför Helsingborg för solning och bad. Där tillbringar vi sedan hela lördag eftermiddagen och jag beger mig hemåt vid 17.30 och är hemma igen hos mig vid ca 19.20 för att äta middag.

Nu ikväll har vi dessutom varit iväg och hämtat både min och min systers cykel då vi bägge två fått punktering. Först var vi och hämtade min systers nere i Limhamn typ och lämna sedan av henne hos hennes kompis. Då vi bestämmer oss för att även åka iväg och se om vi får tag i min cykel (som stod på en låst gård ...), iaf cykeln blev hämtad och inget är stulet så jag hoppas jag slipper några konsekvenser. :P Hahaha..

Så nu ikväll misstänker jag det blir en film, cola och popcorn och sen i säng.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0