Förbannad...

Jag måste bara skriva av mig men jag är så förbannad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen... =( varför i hela fridens namn kan man vara så jävla dum? Jag förstår det verkligen inte. Hur kan man inte se problemet.... varför gör man som hon gör, ingen respekt och förståelse alls!! Man ska bara leva livet men inte se vad som ska göras.... Ber man om något så får man det bara tillbaka kastat i ansiktet... det e sån vet inte riktigt vad jag ska kalla det... Jag börjar nästan fundera om det är något som jag själv gör fel men har precis konstaterat att nej, det är det inte utan det e bara STOR brist på respekt. Jag har slutat tänka på henne alls utan får väl lösa problemet själv istället då men när jag väl ska fixa det så finns inte hon med i planeringen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0