Söndag 23 augusti 2009

Godmorgon!

Nu har jag äntligen vaknat efter en längre sovmorgon. Vaknade vid halv tio först och tänkte stiga upp men ju närmare klockan blev tio blev ögonlocken tyngre och tyngre så jag gick och la mig och tänkte kolla på tv.. iställlet somnade jag och vakna för en stund sedan. Frukosten är precis avklarad. Idag annars så vet jag inte riktigt vad som händer.. Ska försöka piggna till och dra in mot stan för att träna lite grann.

Senare ikväll ska jag träffa lite vänner för att fira en väns examen. Då drar vi troligtvis till det senaste stället vi känner till, alltså CUBA CAFÈ
!!

Grejen är den att jag inte kände till detta ställe i början av denna månaden och nu, känner tom vakterna igen en.. Jag vet inte om jag vill kalla det bra eller dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0