Onsdag 26 augusti 2009

Hej!

sorry för dålig uppdatering idag men bättre sent än aldrig, right?

Idag har jag tränat på gymmet. Har kommit in i en träningsperiod just nu och det gillar vi mycket :). Så jag körde lite mage och bröst och axlar idag samt 45 min kondition. Efter det så duscha man, fick på sig kläder och cykla mot fridhem för att träffa mamma. Hon skulle in i en affär där och hitta ett linne, vilket hon gjorde också. Mycket fint. Därefter så skulle vi till kulturcentralen för att hämta ut biljetter till chokladprovning (tror jag det var... mitt minne är dåligt) som mamma och hennes kollega skulle gå på imorgon. På vägen dit i alla fall så sticker vi in om badshopen på aq-va-kul för att mamma ville hitta en fin bikini, vilket hon också finner en fin som tom jag skulle kunna använda men den hon köpte är nog för stor till mig så det går inte. :P Annars hade hon nog fått konkurrens... haha. När vi väl lämnade badshopen så bestämde vi oss för att äta middag ute, blev bakad potatis med thaikyckling på Graffiti café. Mycket gott vill jag lova. :) Sen bestämde vi oss för att gå till triangeln och glo lite grann med. Gick in på stadium för att se om det fanns ngt intressant. Gissa vad jag hitta? Jo, en skidjacka!! (?) som var nedsatt till ca 75 procents rea. Den var skön på och sådär så vi köpte den. :P

Sen nu ikväll har jag inte gjort så mycket direkt.. sitter just nu och väntar på att NCIS ska börja för att sen gå och lägga mig.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0