Måndag 31 augusti 2009

Hej och godkväll!

Idag börja jag skolan igen, första kursen i höst blir beskattningsrätt. :) Just nu väntar jag enbart på att mina böcker ska komma hem till mig så jag kan börja läsa (inte för att jag är jättesugen på det egentligen, men hey! jag har något att göra igen). Så träning och skola har börjat igen och jag känner att det är på rätt väg. På onsdag ska jag iväg och hämta ut mina makrotentor som jag skrivit i maj resp augusti. Är så skönt att inte ha något som helst efter sig nu. Väntar även på mina pengar från CSN, men jag vet inte riktigt hur lång tid det skulle ta innan de kommer.... :P

För övrigt så vill jag bara berätta att jag har något att längta till... för om 31 dagar händer något speciellt.... ;)

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack gumman :) ja om du länkar till min sida så är det okey :)

2009-09-01 @ 12:33:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0