Söndag 2 jan 2010

Godkväll!

Jag har inte haft mycket ork till att skriva idag. Gick upp relativt tidigt imorse (halv 10) för att försöka skriva lite grann till på min rapport men skicka faktiskt in den som den såg ut och hoppas få handledning imorgon trots jag endast skrivit cirka 1-2 sidor.

Resten av dagen då? Jo, jag duschade, klädde på mig, åt lite grann innan vi tog med Saga till bilen och sedan vidare till Mammas jobb för att sedan köra vidare till Ystad och hälsa på lite folk. Var bland annat på sjukhuset och hälsa på Bengt som nyligen opererats. Trevligt trevligt. Därefter vidare till faster för lite fika innan vid vid 20-tiden körde hemåt och käka hamburgare på vägen. Så jag har varit hemma drygt 1h nu och sitter och fundera på vad jag ska ta med mig upp till Kristianstad imorgon. Kanske rapporten skall skrivas ut och tas med? Skriva ut artiklarna så jag har ngt att sysselsätta mig med på tåget? Samt fixa lite käk till lunch imorgon med. Så ja, jag får kila ner i källaren med datorn..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0