110126 - Onsdag

Denna dagen är en riktig skitdag. Somnade sent igår så jag var otroligt trött imorse när jag skulle göra mig iordning och hade inte riktigt tänkt ut hur jag skulle ta mig till station för att ta mig till Kristianstad. Det slutade med att jag tog cykeln och det valet skulle jag nog inte gjort. :( Fram tills jag var cirka 500 m från cykelgaraget på Hyllie station gick allt fin fint men där var det GLASHALT!! Detta ser inte jag utan brummar på i samma hastighet som tidigare och nerför lilla backen for jag men sen tog det tvärstopp och jag ligger på mage på marken och känner hur det smärtar i hela benet och är chockad över vad som hänt. Sätter mig försiktigt upp och inser att knäet slagit i ordentligt men får hjälp att resa mig av en kvinna som passerar förbi och hjälper mig bort till stationen med cykeln. Ont som satan gör det men tänker inte mer på det för jag kan ju faktiskt stödja på det så det borde inte vara brutet då. Sen drog jag till kristianstad, ont som in i bänken hela dagen och här sitter jag nu i soffan och oavsett hur jag har benet så strålar smärtan ut. :( Ska snacka med mamma nu när hon kommer hem om cirka 20 min och se om vi ska göra något. Men det är så typiskt, just nu, då jag åker på skidsemester på lördag. och som jag längtat efter den.

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Ja det gör de verkligen, inte kul alls, det känns som vi nästan aldrig är friska. :(

Kram

2011-01-27 @ 10:25:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0