Lördag 20 nov 2010

God eftermiddag/kväll.

Jag har varit igång hela dagen. Vaknade imorse efter cirka 11 timmars sömn då jag var helt totalt slut igårkväll. Somnade vid 22-23-tiden och sov till 0900 imorse. Riktigt skönt. Morgonen började med en promenad med Saga på cirka 1h innan man kom hem och åt frukost och duschade och gjorde sig iordning. Vid 12-tiden skulle vi ut och köra till Helsingborg och jag körde Tiguan för första gången på månader. Det gick bra. Anledningen till varför vi skulle till Helsingborg var iaf att vi skulle hämta hem båten som varit på service. På vägen hem körde vi inom Center syd för en fika och sedan vidare till Grönby där vi skulle lämna båten för vinterförvaring. Därefter blev det hem igen..

I helsingborg hade det snöat så det låg ett helt lager med snö på marken och jag hade verkligen fel kläder, framför allt fel skor. Hade converse på mig som har hål i sidorna så jag blev ju blöt om fötterna :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0