Lista från 2009

Jag hittade en lista som jag tänkte fylla i även om årets första veckan redan är passerad...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var i Thailand med familjen under hösten.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften? Ehm, sådana har jag inga, snarare eller rättare sagt möjligen mål för året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej..
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, men närmare än så behöver inte nämnas.
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Österrike, Danmark, Thailand och såklart Sverige ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm.. mer kärlek och vänskap.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kan inte välja ut någon specifik.
8. Vad var din största framgång 2009? Kan inte besvaras för jag vet inte?
9. Största misstaget? Lita på fel människor
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Möjligen någon förkyldning
11. Bästa köpet? Nya datorn.. *love it*
12. Vad spenderade du mest pengar på? Reskort mellan skolansort och hemort och dels kurslitteratur
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kan inte välja ut en specifik händelse, det finns mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vet ej
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Satt mig själv i centrum och tänkt på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit andra människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj
19. Blev du kär i år? Kärlek har jag haft länge. <3
20. Favoritprogram på TV? DWH, NCIS + alla CSI-serier
21. Bästa boken du läste i år? Puuh, ja säg det. Jag läser mycket böcker men jag kan dessvärre inte säga någon specifik.
22. Största musikaliska upptäckten? Vet ej
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig säkerligen något och fick men vad det var kan jag inte minnas :S
24. Något du önskade dig men inte fick? Nja. jag tror inte det...
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade hemma med familj och middag
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk...
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Enkel
28. Vad fick dig att må bra? Alla vänner
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Tänker inte välja en enskild person
30. Vem saknade du? Ett par av min bästa kompisar som vänskapen runnit ut i sanden???
31. De bästa nya människorna du träffade? Tänker efter men det finns nog dessvärre inga nya människor jag lärt känna bra detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0