Måndag 13 dec 2010

Luciadagen är här! Det är nu endast 11 nätter kvar till julafton... omg, vart tar tiden vägen?!

Men idag är heller min dag, allt jag gör just nu känns som det går åt pipsvängen... :( Totalt omotiverad att göra någonting men helt ärligt sophie, det bästa är väl ändå att bara angripa problemet och försöka göra något åt det egentligen. Just det där egentligen, är det som är problemet för mig :(. Jag vill så mkt och har höga krav och när jag faller från min höga tron och inser att allt inte går som jag vill mår jag inte bra. Så jag tror nog bestämt att jag ska försöka sätta mig ner redan ikväll och titta på det, fundera och försöka skriva lite grann iaf och ha som mål att få rapporten klar innan veckan är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0