02 – Min första kärlek

Jag vet inte vad man vill kalla första kärlek, är det den första man varit ihop mer som på lek på dagis/grundskolas yngre år eller den gången man trodde man var kär för första gången?

Jag tror jag väljer det andra tillfället. Min första kärlek lärde jag känna när jag var 14 år. Pratade mycket på internet, för det var så jag lärde känna honom innan det var att jag kände att jag var kär och detta utan att ens träffat människan ifråga. Det är helt otroligt.

Han bodde i Östersund och jag i Malmö - ett avstånd på cirka 100 mil så det dröjde två månader innan vi träffades i mellandagarna 2001. Jag var kär var jag övertygad om, han var en jättefin kille. Efter det första mötet träffades vi med cirka 3 månader mellanrum då han liksom jag fortfarande gick i skolan och hade inte riktigt råd att åka mellan städerna oftare än så. Men efter cirka 1 år och 7 månader valde vi att gå skilda vägar då avståndet förstörde mellan oss.

Kommentarer
Postat av: Sofia Hassan

åh vad mysigt det låter :) perfekt lördag!

2010-12-05 @ 22:31:35
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0