Lyxfällan

Ibland funderar jag på hur man verkligen kan låta saker och ting fortgå på det sätt som lyxfällan tar upp ikväll. Alltså, att leva på mamma. Att sedan skapa ett mål och ta vuxna beslut. Fokusera på ett mål itaget.

Mitt mål är att klara utbildningen, men det är ett steg itaget och det kommer lösa sig. Utmaningen just nu är att klara av att få fram våra intervjupersoner, snart är iaf två stycken klara. :) Kvar detta året är just att klara kandidatuppsatsen och bli godkänd. För allt anant är faktiskt klarat och det känns såå skönt att det är så. :) Nästa mål är att försöka få tag i ett jobb över sommaren. Jag menar bara att jag har mina mål ganska klara men vägen dit är den svåra biten. Jag vill gärna stå på egna ben men som student är det otroligt svårt just nu. Men det kommer gå framåt på den biten också tror jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0