Vilken fin dag!

Godkväll! =D

Jag vet klockan har passerat läggdags för lääänge sen ;). Men iaf, jag mötte som sagt upp ett par vänner på busshållplatsen hos mig för att bege oss mot Västra hamnen trots det då trista vädret (moln och ingen sol). Vi hade det trevligt med en lunch på trädäcket vid hamnen. Sen efter det blev det lite promenad och ett par goa bilder tagna.

Dessvärre så börja då klockan bli lite mycket så vi fick skynda oss mot bussen för att jag skulle hem och helst hinna äta middag och byta om innan jag skulle vidare till scouterna. Åt och drog på mig t-shirt och shorts istället för min klänning jag haft tidigare under dagen. Jag körde sedan ner till scouterna.

Väl nere på scouterna så blev det lite glassande i solen som kommit fram. När barnen kom så rigga jag en av tvåkronorna och tog med mig de 3 barn som var på mötet idag och seglade lite grann. Mycket trevligt. =)

Därefter så kom vi i land och alla åkte hem medan jag inte riktigt vågade lämna då jag inte säkert visste om den express som var ute och seglade hade nycklar så att de kunde komma in i husen. Så jag softa lite i solen, titta på solnedgången, läste lite grann om området, vad som skulle hända och sådär. Cirka en timme senare dyker det upp en segelbåt i hamnen och det var de. Lagom tills de lagt till vid bryggan och fixat båten var klockan ungefär 21.30, och det var även då jag begav mig hemåt. Sedan jag kom hem ca 21.50 så har jag suttit framför datorn, spelat lite the sims. Men jag känner att det börjar bli TRÅKIGT!! :(  Så jag får nog hem till pojkvännen och spela lite mer the sims 3 istället.

Nu, så tror jag sängen kallar på mig. =) känner mig sådär lagom trött.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0