Godmorgon

Idag är det onsdag och det börjar närma sig vår weekend i göteborg. Längtar faktiskt, ska bli otroligt skönt att komma iväg hemifrån lite grann. =) Ska till universium, liseberg och se stadens sevärdheter lite grann hade vi tänkt.

Idag annars så vet jag inte än vad som händer, hade hoppats att min träningsvärk hade kunnat försvinna så jag kan sticka iväg och träna med Sofia senare i em. Men innan dess har jag små planer på att försöka städa på mitt rum lite grann och även se till att rensa ur garderoben lite.

Så jag får väl börja med det gissar jag.

Hoppas att ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

myspys med en weekend på annan ort! göteborg är ju så himla mysigt också =)



kram!

2009-08-12 @ 14:44:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0