110112 - Onsdag

Godmorgon!

Pappa stack nyss till jobbet och mamma ör på jobb sedan drygt 1 1/2h så jag fick masa mig upp ur sköna sängen för att hålla koll på vildingen till Saga. Det har blivit en evig kamp varje dag nu när hon har fått för sig att mycket går att bita på även familjens saker som hon definitivt inte ska ha. Strumpor och underkläder är extra intressant. Men också sånt som när vi är ute och går så ska det lekas och bitas i koppel så det blir en kamp även där varje gång. Nej usch. Gnäll och gnäll.

Men i varft fall så ska jag nog ta den där runda med henne nu iaf så jag hinner göra ngt nu på fm innan jag ska vidare till stan för synundersökning.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej.

Är du sugen på en ny design till din blogg?

Gör designer nu efter önskemål, för 50:-

2011-01-14 @ 12:52:09
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0