110106 - Torsdag

Idag har varit en dag då jag haft noll motivation och redan från start var det ingen bra dag :(.

Jag ställde klockan till 8.00 imorse för att hinna upp och göra mig redo för att sticka till träningen som börja 10.00. Men vart så idiot trött så jag var inte uppe förrän 8.30 och hade då helt plötsligt bara 20 min på mig innan jag var tvungen att gå. Tur i oturen så var allt redan färdigpackat i väskan :P. Hann tom få i mig lite frukost. Men när jag skulle gå tyckte Saga att hon skulle följa med, vilket jag inte var lika förtjust i såklart. Men hon följde med ut till trädgården innan jag fortsatte vidare mot bussen men där kom dagens första miss, jag kom preciiiis upp för trappan när bussen körde förbi och det såg ut som den skulle stanna men körde vidare.. Attans! Aja, det var bara och se glad ut och vänta på nästa som skulle gå om 20 min. Kom i tid till träningen men kände mig väldigt otaggad då jag glömt hårbanden hemma och ha håret i ansiktet när man tränar vet nog de flesta att det är ganska jobbigt.

Aja, kom hem igen efter träningen och åt lite lunch, sedan vart jag helt slut så jag gick och vila i cirka 1h. Upp och hoppa för att sätta sig och plugga lite grann ett par timmar. Åt mat och sedan plugga lite till. Titta lite tv och här sitter jag nu och funderar på vad som skall göras härnäst ikväll..

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

oj du hade mycket att göra igår (:

2011-01-07 @ 16:59:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

hoppas du har en lugn helg i alla fall ;)

2011-01-08 @ 14:44:21
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0