Fredagsmysssss....

Jag har åkt på en förkyldning, så näsan bara rinner och rinner... :( och jag känt mig allmänt hängig i några dagar dock utan feber. Men jag har sovit mycket och jag tror jag behövt det, kroppen protesterar..


Skolan har även börjat och numera läser jag handelsrätt II så det är lagar, paragrafer etc som upptar mycket av min tid. Även uppsatsen är på väg att vara klar inom den närmsta veckan och gissa bara hur underbart det känns! :)

Ang rubriken så trotsa jag min förkyldning ikväll och valde att gå ut och käka med tjejerna och sjukt kul det var :). Dock känner jag mig riiiiktigt trött idag så imorgon tänker jag ta mig en välförtjänt sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0