Torsdag 7 okt 2010

Godkväll

Jag har inte glömt bort er utan kanske mig själv istället. Igår satt jag och en kompis med uppsatsen hela dagen (från kanske ca 8.30-15.00 med undantag på en timme av speciell händelse) så säg 5 1/2h. Men då gjorde vi verkligen klart den och skickade in hela uppsatsen. Snacka om sköööönt att den är inne. Igårkväll vart jag iväg och träna bodystep, vilket tempo det är i det programmet, ungefär vid låt 7 eller 8 så har jag nästan gett upp för det går så fort att jag inte längre hinner med, men det kommer nog det med.

Idag så väckte mamma mig vid halv 7 när hon skulle till jobb men jag orka inte gå upp då utan gick och la mig i pappas säng med saga vid sängkanten och så låg vi till kanske halv nio när jag orka ta mig ur sängen. Då blev det frukost, omelett. :) Sen plugga jag fram till cirka 4 med ett par pauser. Är riktigt trött igen efter en period där jag varit ganska pigg. Sen drog jag iväg och träna Indoor W express och core. Stack sedan efter gymmet hem till en kompsi och kom hem för cirka en timm sedan. Men nu får det bli sängen för det är skoldag imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

vilket är ditt favoritbär?

2010-10-08 @ 00:44:41
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Lina

Åh hon ÄR en mysig kise, såå kelen o social :) Hoppas du haft en underbar lördag? kram!

2010-10-09 @ 19:27:10
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

uschdå, stackare. Det låter inget vidare :( Tyvär är ju livet så ibland, att man måste fatta jobbiga beslut... massa kramar till dig!

2010-10-09 @ 20:39:08
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Anna - min viktresa med Xtravaganza

Hej hej! Tänkte bara höra hur det går för dig med oktoberutmaningen? Tycker du den känns det för lätt/svårt/lagom? Vore kul med lite feedback nu när vi snart har kommit halvvägs :) Lycka till!

2010-10-11 @ 10:43:56
URL: http://annaburman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0