Söndag 17 okt 2010

God eftermiddag.

Haft en trevlig helg? Jag har faktiskt haft det. Men känner mig trots det inte helt hundra säker på något just nu. Men iaf i fredags blev det lite träning i form av power yoga och sen på kvällen vart jag hem till en kompis och såg The Rocky Horror picture show och drack vin.



Efter filmen bar det iväg till Möllan och Nyhamn. Det är nog det trevligare ställena på möllan faktiskt. Bra service.
Och ganska mycket deppsamtal. men det behövs!

Lördagen spenderades på scouterna med plast och glasfiberduk i högsta hugg. Usch vad det kliar kan jag säga. På kvällen blev det skräckis hos Sofia. Jag som inte sett skräckisar på länge blev sjukt rädd. :P Vågade knappt gå hem sen...

Idag då? Jo ska strax dra ut halva garderoben och sen bestämma mig för om plaggen ska stanna eller säljas/skänkas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0