Måndag 4 okt 2010

God morgon!

Jag sitter här iklädd kläder och äter frukost. Ska bege mig hemifrån om cirka en halvtimme för att ta bussen till centralen och sen vidare till Kristianstad. Det är seminarium idag och jag läst igenom rättsfallen men det är nog allt jag gjort också för att jag ogillar dem verkligen, är sjukt svårt att hitta vad de egentligen handlar om för att knyta dem till det vi håller på med just nu. Sen efter seminariumets slut vid 12 drar jag hemåt och är hemma vid 2. Då jag och föräldrar samt Sags åker till veterinären och gud vill med oss hoppas jag verkligen. Jag vill inte förlora henne.....

Ikväll blir det att hämta väska från kompis som jag lämnade där i lördags och sen på styrelsemöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0