helgen 101029-101031

Godkväll!

En helg med mycket vänskapstid och det är otroligt viktigt. Fredagen börja med att mitt tåg återigen fastnar i hässleholm och jag blir en timme sen till kristianstad. Otroligt trött på kollektivtrafiken om det ska fortsätta såhär. Iaf kom tllbaka till Malmö på em och åker hem. Ser lite tv-serier på datorn och sen äter middag sen bär det vidare till Möllan och Mascot. Men vi väljer att lämna stället ganska fort efter att vi konstaterat att det inte finns en människa där som skulle kunna vara intressant. Så vi drar vidare till Ölcafét och det känns mer som vi... Men ack då, de stänger kl 01.00 och vi väljer att dra vidare till Brogatan. Riktigt schtysst ställe med högt i tak och riktigt mycket folk. Kommer hem mitt inatten och stupar i säng pga trötthet.

Lördagen startar med att man sover ganska länge, pluggar lite grann och planerar impulsivt en trevlig middag hemma då mamma jobba och syster skulle bjuda pappa på restaurangbesök. Sticker sedan vidare igen... till ölcafét. Sen även denna kväll vidare till brogatan och sen när man skulle hem när de stängde kl 3 blev man lite orolig när man såg att bussen beräknas komma först om typ 5 min och sen helt plötsligt 65 min... Men den kom ändå efter 5 min och gud så skönt det var.

Söndag idag då, dagen spenderats med att plugga... Ikväll blev det tv och just nu ser jag Beck - flickan i jordkällaren, Är osäker på hur många gånger jag egentligen sett den.


Kommentarer
Postat av: Ivana

Vad kul med en sån helg, jag ska också fylla denna helg med vänner! :)

2010-11-04 @ 09:39:40
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0