Lördag 6 nov 2010

Ursäkta för jag inte hörde av mig alls under gårdagen men det finns en anledning till detta, jag var uppe sjuuuukt tidigt (kl 5) för jag skulle upp till skolan och skriva tenta. När det är tentadags åker jag ALLTID minst 1h i förväg för att vara helt säker på att vara där uppe i tid till att tentan börjar. Med så mycket strul och mög det varit med skånetrafiken senadte tiden skulle man nästan åka 2h i förväg men jag kände, nä en timme får räcka.

Iaf, tentan startar vid 9 och har skrivningstid till 14 men jag hade svarat på alla frågorna och kände mig ganska nöjd med svaren redan efter 3h och kände att sitter jag här längre så kommer jag bara börja ändra mig så det är lika bra att gå istället.

Så efter det tar jag tåget 12.50 från Kristianstad och blir tvungen att byta tåg i Hässleholm och där i Hässleholm passar jag på att smita in på Subway och handla lunch, jag vart förvisso inte sådär jätte hungrig men lika bra och äta iom jag visste att det skulle bli en lång dag. Tar sedan tåget hemåt och hemma cirka 15.20. Då jag bestämmer mig för att ta en powernap på cirka en timme innan det var dags att göra sig iordning för middag med släkten.

Släkten kommer väl cirka sex-halv sju och blir middag med mycket mat. Sedan vid halv tolv bestämmer jag mig för att åka in till stan och träffa upp vännerna och festa lite. Så vi hamnar på Brogatan och tjattrar om allt eller inget typ. Kommer hem och kryper lagom död i säng halv 4 imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0