Tidig kväll hos mig...

... kommer spenderas med miljöredovisningsarbete. :) Kommer bli skoj att få reda på hur EON håller sig med miljö/hållbarhetsredovisning.

Dagen i övrigt har spenderat på stan med pojken, har fikat på en underbar kaffebar. Varför man inte provat den tidigare kan man fråga sig? :) Inga överpriser såsom Espresso house eller Waynes, och dessutom supergott. Kan ju inte bli bättre? Jag gillar det personliga istället för att gå till alla kedjor, Espresso house har till exempel för mig blivt kaffekedjans Mcdonalds. :( Det gillar jag inte alls, dock ska jag till Espresso house imorgon men tror dock inte det blir någon större sak för mig att dricka kaffe där imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0