Kväll hos mig...

Då har jag äntligen fått i mig lite mat. :P Blev chicken mcnuggets och potatismos till middag ikväll. Mycket mumsigt. Tänkte jag skulle läsa klimatrapporten från EON och sedan ta en dusch innan DHW börjar kl 21.00.

Jag satt och läste miljöredovisningen för EON tidigare och idag och bara kände hur ögonen började falla samman och texten gled ihop så man inte kunde urskilja orden längre. Så jag valde och gå att läggas mig. Sov nästan 3 timmar.. uppps! :S Får väl se om det går att sova inatt, annars får jag leva på kaffe imorgon och plugga inatt istället.


Kommentarer
Postat av: Tobias

den finns på Bloglovin nu :D

2010-03-23 @ 21:53:48
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0