Helgen

Min helg har varit mycket givande faktiskt. Har varit iväg på läger ute i skogen hela helgen. Tanken bakom helgen var att prata igenom delar av vår verksamhet som är bra och mindre bra men också att diskutera igenom vad som måste förändras.

Dock har vi haft lite roligt med. Fredagkvällen startade med att komma fram och dra igång brasan på högvarv för att få upp värmen i stugan då det var iiiskallt och snacka lite om diverse saker. Utöver det så kom man i säng ca halv 4 på morgonen och en sak jag inte klarar när jag ska sova är människor som gör ljud ifrån sig. Så även om jag inte var uppe igen förrän vid 9, halv 10 så kan jag säga att det inte blev många timmars sömn, typ 3 kanske.

Lördagen starta med frukost och mer ankomst av fler människor. Konferens/sammanträde kom igång och fortsatte i princip oavbrutet bortsett från lunch och en halvtimmes rast under eftermiddagen hela dagen. På kvällen fick vi utsökt wokgryta med äggnudlar och kvällen används till bastubadande, filmvisning och husvisningar. Kvällen slutar som kvällen innan, ca 4. Sov kanske 5h till strax innan 9.

Därefter blev det brunch och tog tag i sista delen av det som skulle hända och därefter börja städa hela stugan innan vi åker hemåt strax efter 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0