Sommarlistan - Kopiera och svara!

Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Mitt favvoställe är verkligen båten till havs. Förstå hur mycket du ser och upplever på havet än vad du gjort på land.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Jag hissar både stranden och att åka på olika äventyr! Jag vill röra på mig, se, uppleva.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Mums med fläskfilé, fläskkarre samt korv.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Det blir en vecka till sjöss, Malmö - Nynäshamn. :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Grönt och gult

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Klaga på vädret konstant, inte förstå hur vacker svensk natur egentligen är, klaga på myggen m.m


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Mycket svårt. Men jag minns starkast den sommaren 97 när vi nyligen fått hem vår första hund och vi bodde i mosters stuga utan rinnande vatten och utedass. :)

8. Havet, sjön eller poolen?
- Varierar, alla tre beroende på var och vad som finns att tillgå.

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Lätt mjukglass med chokladsås/strössel. Om det ej finns blir det vanilj och choklad kula.

10. Vart går din drömsemester?
- Min drömsemester är nog en jorden runt resa, där jag får se och uppleva mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0