Torsdag

Jag har insett ett stort fel jag har, jag saknar min kamera, den ligger dessvärre kvar hemma hos en vän i Helsingborg sedan nyårsnatten. Men då jag inte bor i staden blir det lite dyrt att åka dit och bara för att hämta den nu :P så därför kommer uppdateringen ske fortsättningsvis ett tag utan kamerabilder.

Annars idag? Jodå, det har varit bra. Har haft ett par klasskompisar på besök hela dagen (fram till 15.30) och arbetat med ett grupparbete som ska in på tisdag den 12 januari. Det är även då jag kommer vara tillbaka i skolan för första gången iår. Så nu, tror jag att jag ska slå upp en tråkig rödbok och rita av en figur däri som behövs till arbetet.

Skriver mer sen ikväll.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0