Tentan över...

Puh! Tentan är inlämnad, men jag förvånas över hur lärare kan variera svårighetsgraden på tentorna. Idag fick vi en räkneuppgift där allt hängde på om man kunde räkna ut en viss sak, klara man inte det så blev det följfel hela vägen. =/ Sen att dessutom ta med något som man knappt tagit upp på föreläsningarna är helt värdelöst det med i mina ögon. Buhu! Så ja.. det e vad jag tänkte gnälla över ikväll.

Det snöar igen, vad mysigt det är. :) Men ikväll kommer det bli spakväll hos mig med skrubb, duscha skönt med ångbastu och massage, hårinpackning och insmorning i mängder. :) Så med andra ord kommer badrummet vara ockuperat ett tag. :)


Just nu, så e jag småhungrig men väntar på att både min syster och pappa ska komma hem så vi ev kan köra iväg och handla pizza sen. Kommer smaka mycket gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0