Snö och snö...

Usch! Ogillar verkligen detta tråksnöandet... Framförallt om det dessutom blir snorhalt som det var på skolan idag. Kom fram till skolan och skulle gå runt snöberget som ligger mellan två av husen. Se bildtexten här under för lättare förstå...


Rektanglarna symboliserar 3 hus, där triangeln är på det översta huset är där ingången är. De två runda grejerna är två ”pyramider” som står på skolgårnden. Det svarta strecket liknar snövall..Pilarna symboliserar vägen jag går från busshållplatsen till ingången på skolan. Självklart, precis när jag är framme vid ingången halkar jag och lägger mig rak lång på mage. Har sönder glasögonen, de böjs till.. :( Men de är reparerade nu och ällt är frid och fröjd. men jag tänker bara... "Varför just jag?!"

Kommentarer
Postat av: Emmelist

bra :D spara gärna adressen som favorit så kan du klicka där varje dag :D

2010-02-22 @ 19:18:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Men usch då! TUR i oturen att det bara var glasögonen som fick sig en törn och inte DU!

Ta det lugnt idag, hoppas du inte är allt för mör i kroppen efter fallet.



Många kramar

2010-02-23 @ 09:29:10
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sara

Halloj!

Ny dag... nya erövringar! (?) :D

Har du några planer? Själv är jag mest irriterad och vill tillbaka till kudden...

2010-02-24 @ 08:51:08
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0