Onsdag EM

Ohoh ja :)

Idag har jag gjort en del och känner mig liite mer tillfreds än vad jag gjorde i förra inlägget då jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle hitta på.. Men iaf, jag har bakat kladdkaka (mums!), lagat lunch som blev omelett med bacon och broccoli. :) Sammanställt ihop presentationen vi ska göra på fredag i skolan. Läst igenom opponeringsarbetet, ska bara komma fram till vad vi ska kritisera och berämma också. Dock kommer det bli ikväll för om ca 45 min bör jag traska mot bussen och åka mot träningshallen och köra ett body pump pass. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Varje gång jag går in på din blogg tror jag att jag känner dej! Känner igen dej så himla mkt!

2010-02-24 @ 18:14:43
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0