Mitt liv är orättvist?!

Just nu känns det som att ingenting, verkligen ingenting flyter med mig längre.. Kan jag inte begrava mig under jordens yta tills denna månaden är slut så jag slipper känna detta?! Tenta eftet tenta går åt helvete och jag känner bara varför ska jag fortsätta? Allt bara känns helt värdelöst... Men okej.. Jag lovar hederligt, att den senaste duggan inte är jätte jobbig att skriva om. Det är okej, men trots att det finns ett hopp i det hela så känner jag ändå. Varför kan jag inte lika gärna klara det på första försöket?! Min pluggmotivation är för tillället nere i botten, det måste jag erkänna men trots det kommer jag ge mig i kast med att ta morgondagen och lördagen åt att RÅ plugga inför nästa dugga på måndag och verkligen se till att klara den. Känna att jag kan om jag vill, för jag orkar inte bara känna mig värdelös hela tiden och även för den delen oduglig. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0