Godkväll torsdag!

Idag har det verkligen rullat på i full fart hela dagen. Började med att åka upp till skolan i förmiddags för att skriva ihop opponering till morgondagens seminarium men även gå igenom vårt egen presentation. Tog inte jätte lång tid och blev förvånad när vi var färdig så pass tidiga som vi var. Efter det bestämde jag mig för att ta en liten runda i skolstad och senare äta lunch för att ta tåget hemåt igen vid 12-tiden. Väl tillbaka i hemort åkte jag iväg till köpcentrum och bestämde mig för att shoppa ett par skor jag tittat på läääänge men inte köpt av olika anledningar. Blev även ett skal till ipoden så den inte sk bli repig och liknande. (Visar bilder imorgon..) Då jag är super trött och ska ge mig i kast med att försöka borsta tänderna för att sedan sova gott i sängen..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja spets är faktiskt riktigt snyggt. gäller bara att bära upp det rätt :)

2010-02-25 @ 22:04:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du sover gott :)

2010-02-25 @ 22:06:51
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0