Lördag 18 dec 2010

Godkväll alla!

Förlåt för min frånvaro senaste dagarna men jag har haft noll inspiration att skriva. Igår var jag iväg och träna yoga tidig em sedan skulle jag iväg och shoppa julklappar tänkte jag. Gick åt skogen, kom hem med noll julklappar och 2 klänningar till mig själv. Senare på kvällen blev det utgång till mosehead, snöade som in i bomben hela kvällen em och kvällen igår så det var lite kallt. Trots detta envisades jag med att gå i kort klänning och strumpbyxor.

Idag har jag inte gjort mkt vettigt, hade tänkt försöka skriva färdigt kompletteringen på min rapport men kom inte längre än att läsa de vetenskapliga artiklar jag skulle använda mig så det måste jag se till och få klart imorgon.
Jag var dessutom ute en mysig promenad i snön med Saga tidigare i em.

 

Ikväll laddar jag för en utekväll till, ska strax gå och sminka mig och fixa håret.. :) Måste dra om 50 minuter...


Kommentarer
Postat av: E M I R A

Tjohoo, hoppas allt är fint nu till jul? :)

2010-12-19 @ 12:21:31
URL: http://eemiraa.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

Ja, det e helt sanslöst! :P

2010-12-19 @ 20:27:49
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0