Kväll...

Jag skulle iväg och träna ikväll, ställde dock in dessa planer då jag inte kände mig helt kry i magen strax innan jag var tvungen att sticka. Så vad har jag gjort då?
Jag har hängt framför datorn, sett halva victoria sectret showen, packat undan alla varor mamma och pappa kom hem  med efter de handlat och sedan bakat kaka samt städat undan i köket.

Så nu sitter jag här och funderar över vad som kommer bli kvällens nästa grej att göra. Blir nog förvisso relativt snart i säng då jag ska upp och träna pump imorgon kl 10.00. :D Dock tror jag att jag lämnar alla duschgrejer hemma imorgon och tar en spatimme när jag kommer hem med inpackning, rakning och scrub. Inte lika mysigt att göra sånt på gymmet direkt :P. Ska helst hinna med att sova någon timme imorgon em också :P.


Kommentarer
Postat av: eahunddagis

Svar: Ja, men får göra sitt bästa och undvika raketerna :)

2010-12-30 @ 22:03:41
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: Aline

kika in hos mig om du vill vinna ett presentkort från H&M :) gott nytt år

2010-12-31 @ 02:43:01
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Jennifer M.F

Hejhej!

Om du vill så får du gärna kolla in mitt senaste inlägg och svara på om jag verkligen ser äldre ut än jag vad är. (14) Jag har nämligen fått många förfrågningar om jag verkligen är så gammal.

Ha det bra! :)

2010-12-31 @ 09:18:03
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0