Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Fjärde utmaningen i 30-dagars utmaningen och idag handlar det om mat.

Om jag mot förmodan de få gånger jag tar hem människor på middag så brukar det bjudas på kyckling, fläskfilé eller schnitzel. Mycket enkla och bra recept allihop och just dessa tre ingredienser kan kombineras på väldigt olika sätt så även om man bjuder på samma ingrediens behöver det inte betyda att man äter samma sak varje gång. Det är trevligt att äta mat tillsammans med andra men jag är inge vidare bra på att bjuda hem andra då jag fortfarande bor hemma och väljer att bara ta hem folk de dagar som mina föräldrar inkl syster är borta av olika anledningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0