Sjukling...?

Godmorgon!

Jag mår inge vidare bra, huvudvärk, allmänt seg i kroppen och bara vill sova.... Blä! :( Så jag tror bestämt att jag är på väg att bli sjuk eller något. Om det inte är det så måste jag nog sova i ett dygn för att känna mig pigg. Jag sitter och äter frukost samt väntar på att min uppsatskompis ska komma hit. Tror förvisso inte det är jätte mycket jag kommer orka göra idag. Så som sagt, sjuk är nog vad jag är fast jag inte riktigt vill erkänna det.

Vi hörs när jag mår en aningens bättre...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch då, hoppas du kryar på dig gumman!

Käka MASSA vitlök, det brukar jag göra när jag känner att nåt är på gång.



Kram!

2010-08-05 @ 21:02:54
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0