Godkväll!

Jag mår prima nu! :) Det var nog bara trötthet från gårdagens träning som jag hade imorse även om det verkligen inte kändes så.

Annars så har min dag förflutit på väldigt bra tycker jag. Slappa ute på altanen med mindre god bra bok samt solstol för att sedan baka muffins. GOTT! Samt att det blev ett härligt träningspass ikväll. Hade noll koll på att man kunde få träningsvärk i magen men uppenbarligen för alla situps och bakåtvända crunches jag försökte göra gjorde sjukt ont :P.

Dagens träning;
* 45 min step nivå 8
* 3 x 10 situps i maskin
* 3 x 20 situps
* 1 min planka
* 3 x 10 övre rygg
* 3 x 10 axlar.
* 22 min powerwalk i 7.2 km/h.

Så nu vill jag kalla mig duktig och ska snart sova.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du har verkligen varit duktig, skönt att du inte blev sämre!



Hihi jag har såna örhängen ofta och han drar inte i dom. Ibland vid eftermiddagsluren om han somnar i min famn brukar han vilja pilla på dom så då tar jag bara ut det ena en stund :-)



Kram!

2010-08-06 @ 08:15:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0