FAB Fredag

Godmorgon sunshines!

Idag är jag frisk som få. :) Jag har skön träningsvärk i magen och det är det jag älskar! Så wonderful skönt att kommit igång med träningen, ska bara hålla det också.

Somnade igårkväll och sov hela natten lång, vaknade halv 8 imorse av tvn som stod på väckningstimer men jag totalignorderade den och somnade om. Mamma tog hand om Saga imorse så jag kunde sova. Jag vakna för en stund sedan och har sedan dess gillat läget med kolla mail m.m. Så nu börjar jag känna mig hungrig och ska iväg och fixa en STOR frukost. :)

Kommer bli bildlöst här ett tag framöver, måste laga min kamera alt köpa ny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

goo sophie ;)

2010-08-06 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0