Ett av dagens fyra måsten avklarade.. :)

Sådär ja, om man bortser ifrån frukost etc så har jag klarat av ett av de fyra måsten jag skulle idag. Det var stooor handling på G så nu ekar inte kylskåp/frys samt skafferi så tomt längre.

Men ack så dyrt mat har blivit numera, måste ju jämföra alla priser på olika varor hela tiden. :( Att sedan typ tomater är dyrare bara för de är odlade i Sverige än i Holland har jag otroligt svårt att förstå. Jag menar, arbetskraft med transport hit kan väl ändå inte vara så mycket billigare än att inköpa till affären närproducerat. Kan kanske förvisso bero på att Holland- Malmö är kortare än Sundsvall - Malmö?

Resten av dagen består i att fixa ännu fler muffins, träna samt iväg till krogen ikväll... (För sådär 4 helgen i rad, min inplanerade vita helg blir ingen vit helg längre....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0