Tisdag

Godmorgon tisdag!

Efter en livad dag igår och inte hemma mycket så ska jag försöka uppdatera om läget. Först och främst om gårdagen. Gårdagen startade ca 0900 då klockan ringde hemma hos pojken. Därefter blev det frukost, tandborstning och packning innan vi tog oss vidare in mot stan för att återlämna filmen vi hyrt dagen innan. Tog en promenad mot stationen och fotografera fina blommor under tiden, hitta massor! :) Det är ett vårtecken för mig. Kom fram till stationen och jag satte mig på tåget och åkte hem. Väl hemma så skulle jag bara hämta träningskläder och ngt litet att äta innan jag skulle vidare mot gymmet och träna. Tränade i ungefär 1 1/2-2h och sen bar det vidare mot china box för att äta. Sen cykla jag hemåt igen för att hämta lite grejer innan jag tog mig vidare till scouterna. Som denna kväll bestod utav tipsrunda, dunkgömme, värma saftsoppa på stormkök, under hökens vingar m.m. :) Strax efter halv åtta åkte jag hemåt igen. Väl hemma så fastna jag framför datorn och somna nog vid halv elva.

Idag blir det däremot, stadsbibblan med en klasskompis för uppsatsarbete. Senare ikväll blir det förhoppningsvis body step, får känna efter hur kroppen mår efter träningen igår (just nu är det träningsvärk i mångder...).

Kommentarer
Postat av: diana - toppen av ytlighet

Var med i min länktävling på min blogg. Då har du chansen att bli länkad i min blogg om du vinner :)

2010-04-20 @ 11:33:00
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0