Söndag

Hello!

Sorry för dålig uppdatering över helgen men jag stack som sagt iväg till scouterna igår fm och var inte hemma förrän vid 4 igen och sen blev det massa strul med mycket. Pojken skulle komma till mig då vi skulle iväg på spelkväll hos en kompis. Men det var både tidspress och mycket annat som gjorde att vår plan från början sprack ganska fort. Långt om länge så slutade med att vi träffades hemma hos min kompis. Spelarkväll, blev både monopol och frågespelet Europa. Mycket trevligt och kvällen slutade vid tolv då vi tog bussen hemåt. Sov länge idag och har alldeles nyss fått i oss frukost, bortstat tänderna och nu är strax på väg ut genom dörren. Ha en fortsatt bra dag! Jag ska det iaf.


Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & Vardag

Hej fin blogg och header. Följa varandra via bloglovin? Skriv om du lägger till mig så lägger jag till dej :)



Ha en bra dag!



//Evelina

2010-04-18 @ 14:46:18
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0