Rastlös kväll..

Är otroligt rastlös just nu och det ogillas mindre. :( Men eftersom träningsvärken hänger kvar i ryggen än så bestämde jag mig för ingen träning ikväll. Så jag lagade mat när jag kom hem runt halv sex då jag var sjuuukt hungrig. Blev mumsig spagetti och köttfärssås. :) Men efter det så har jag inte gjort så hemskt mycket mer. '

Sitter dock och funderar liiite grann på om jag ska hoppa in i duschen nu så jag kan sova en kvart längre imorgonbitti men tror ändå det blir imorgon då jag är inte jätte förtjust i att få ett råttbo till hår imorgonbitti om jag somnar med blött hår. Så frågan återstår fortfarande? Vad gör jag åt rastlösheten?? :S Ska förvisso se fuskbyggarna på tv kl 21.00. Aja, vi hörs igen!

Vit påsklilja härromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0