Lördag!

Jag hann inte riktigt med igår em, men en snabb sammanfattning, handlade skor med mamma och syster på stadium och fick med mig ett par härliga träningsskor och ett par tygskor Fred Perry hem :), Visar bilder senare. Sen åkte jag hem och sov drygt 1 1/2 innan dusch, fix och middag stod på planeringen. Sen drog jag vidare till en kompis och vi hamnade på krogen och hade sjukt kul i ca 3 1/2 h innan vi begav oss hemåt igen. Hemma ca kvart i två och satte igång en film, (som ska vara tillbaka lämnade idag), orka dock inte se hela utan tog sista timmen nu på fm.

Men nu ska jag försöka komma in i duschen lite snabbt, klä på mig, hitta en vattenflaska och sen ut i bokskogen!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0