Hemma igen..

Efter besök och ett par timmar hos min klasskompis. Fick dock inte mycket uträttat :(. Det tär på mig att säga det men mycket blev faktiskt inte gjort idag så jag har ungefär knappt 2h på mig nu och få fram ett par uppsatser om verkligt värde. Sen hooppas jag att vi imorgon kan komma igång. Då ska vi nämligen till skolan och försöka få fram både vetenskapliga artiklar om vårt ämne men också begära fjärrlån på flertalet böcker som vi inte hittar där eller på annan ort i närheten av oss där vi bor.

Ni får en fin frukostbild från min frukost imorse..

Det är en drottningsmoothie och två mackor. :)


Kommentarer
Postat av: MLI

det där såg gott ut :)

2010-04-16 @ 19:40:01
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0