Godkväll, tankar och funderingar

Nu är jag hemma från styrelsemötet igen. Kommit fram till att jag ska sluta som ledare på en avdelningarna i början av maj och satsa helhjärtat på att få tillbaka glädjen till seglingen. Satsa på att fixa certifikat för en av båtarna innan juli. För att sedan dra iväg på vår årliga långsegling och känna mig hemma igen på våra stora båtar. Kommer bli sjukt bra, jag känner det. Jag vill bara bort, bort ifrån allt just nu som har med scouter så det känns wonderful att ÄNTLIGEN satt ett datum till när jag inte längre är kvar på avdelningsverksamheten. Till hösten sen tar jag ett total break från kåren och scouter. Till nästa vår eventuellt välja att ta en annan sorts uppdrag och se kåren från annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0