Ofrivillig bloggpaus...

... har det blivit för min del den senaste tiden. Istället för att rabbla på om vad som hänt senaste tiden så ska jag blicka framåt. =) Har en del saker som kommer hända snart och även sånt som jag tycker mindre roligt.

Kommande roliga grejer
* halloweenparty den 7 november hos Isia.
* Ny kurs start den 10 november, företagsvärdering/ekonomistyrning.
* Omstart på bloggen
* Nytt stort inköp inom kort
* träffa pojken som jag inte sett på nästan 5 veckor av olika anledningar.. :D :D <3

Mindre roliga men så illa nödvändiga
* plugga 24/7 fram tills 7 november
* 7 november - tenta i beskattningrätt

Tur är väl att det är fler roliga saker som tar över de mindre roliga men just pluggandet är inget roligt alls =/, men det är inget att göra än att acceptera det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0