Godmorgon lördag!

Hoppas ni sovit gott?

Det har jag gjort åtminstone. Somnade runt halv tolv igårkväll, hade tänkt sova myycket tidigare men som det alltid brukar vara så ska man göra en faslig massa innan man kommer till sängen. :P Men iaf, så vakna jag för drygt en timme sen rejält utvilad.

Så nu sitter jag och äter frukost för att senare påbörja pluggandet inför tentan. Det är bara en vecka kvar nu innan tentan i beskattningsrätt. Jag gillar det verkligen inte för jag blir konstant förvirrad. :P Men förhoppningsvis kommer jag klara den efter lite mer pluggande. Så nu ska jag försöka äta upp frukosten som står bredvid mig för att sedan plocka fram böckerna och läsa.


Hoppas ni får en supertrevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sov som en prinsessa :D



sv: aha vad trist! vad är det du pluggar?

2009-10-31 @ 11:57:49
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0