Söndagsbak

Som jag sa tidigare idag så baka jag bullar och här nedan ser ni resultatet =). Kan konstatera att jag inte är bra på att baka alls va.. :P Eller rättare sagt, tror jag är en tidsoptimist och inte tänker mig för. Då dörren ut inte kan stå öppen då man bakar med jäst, vilket jag gjorde. Så jag skulle ha väntat med mitt bullbak tills någon dag då det regna istället för det tog ärligt, 3 TIMMMAR att göra dem.

Det positiva i historian var att de var goda och äta, jag provade en nu ikväll. MUMS!




Annars idag då? Vad har hänt? Efter att bullbaket var klart så åkte jag iväg och handla lite grann. Var så sjukt sugen på att äta grytbitar med uncle ben's sås och ris. Men olyckligtvis hade vi inga grytbitar hemma så jag fick cykla iväg och handla. Men sen så kom jag hem och kunde hoppa i bikinin och lägga mig i solstolen och njuuuuuuta av fin fin sol =D. Städa poolområdet inkluderat pool har jag också gjort. Däri är det typ 20 grader, så ett par grader till och jag tar årets första dopp. Jag veeet, jag är hemsk. Snart junimånad slut och jag inte badat än??? :S

Ikväll blev det iaf en löparrunda på drygt 5 km. Skönt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0