Lördag

Hej hej!


Jag tänkte snabbt uppdatera er om vad som hänt senast ett och halvt dygnet som jag inte skrivit.

Igår fredag vakna jag upp ca 11. Kunde inte sova längre helt enkelt, efter det så blev det frukost och påklädning och en cykeltur in till stan i blåsväder =(. Det blev träning på eftermiddagen innan älskling dök upp på centralen strax innan 16. Då vi gick till Södervärn och därifrån cykla jag hem och han tog bussen. Där började sedan påklädningsprojekt och bli färdig. Då vi skulle på födelsedagsfest. Intressant kväll. (Bilder kommer senare...) Med nya tag mot alkoholen och drack varannan vatten så mådde man mycket bra både igår och idag. För kvällen spenderades till 95% på uteplatsen. Mycket trevligt vart det. Tog ussen hem ca 03.00. Hemma halv 4 och somna kanske 4. Vakna sedan vid halv ett och gick upp för att äta frukost. Därefter följde jag med älskling till tåget som skulle åka hem. Sedan drygt 3 har jag legat på vår uteplats i solstolen och bara varit. =) Så otroligt gött att sola. Riktigt skönt.

Men just nu tror jag det är dags att ge katten mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0